Vandaag is het Internationale Vrouwendag! Om dit te vieren verraste Vrouw en Maatschappij de Laakdalse Francine van Eynde met een bezoekje. Francine werd door jullie verkozen tot meest buitengewone Laakdalse dame. Ze ontvangt een verwenbon van een Laakdalse beautyzaak ter waarde van €50.

In de aanloop naar Internationale Vrouwendag ging Vrouw en Maatschappij, aan de hand van een poll, op zoek naar de meest buitengewone Laakdalse vrouw. De 3 genomineerden waren: Francine Van Eynde, Nathalie Vanderschaeghe en Josée Lambrechts.

Duizendpoot Francine won de prijs omwille van haar grenzeloze inzet als vrijwilliger. Zo steekt ze bijna dagelijks haar handen uit de mouwen tijdens activiteiten van Laakdalse verenigingen of de basisschool in Eindhout. Francine is een enthousiaste dame die symbool staat voor het vrijwillig engagement van vele Laakdallers.

Uiteraard zijn ook de andere genomineerde dames topvrouwen! Vrouw en Maatschappij waardeert hen enorm en schenkt Nathalie en Josée een heerlijke ontbijtbon.