Een applaus voor de zorg, een oproep om lokaal te kopen, naar de bakker gaan voor onze eenzame buur,... Het was een jaar boordevol warme initiatieven. Met CD&V Laakdal voegen we er tijdens de laatste (warme) week een initiaitef aan toe. Doe je mee?

Tijdens de laatste dagen van dit kalenderjaar willen we graag de postbodes in de kijker zetten. Vroeger was de postbode de persoon die overladen met brieven en kranten langskwam. Intussen nemen pakjes de plaats van de brieven meer en meer in.  Dankzij de postbode hoeven we de deur niet meer uit. De hoogste tijd om hen te bedanken voor hun inzet!

Dit doen we met raamaffiches die je hier kan downloaden. De Laakdalse auteur en illustratrice Rosemarie De Vos zorgde voor een leuk ontwerp. Je kan de ingekleurde raamaffiche downloaden (op A3 of A4 formaat), maar je kan een ook verise downloaden die nog kan ingekleurd worden.

Kleurwedstrijd

Laat tijdens deze natte kerstvakantie de raamaffiche door de kinderen inkleuren en hang de affiche(s) aan het raam. Trek een foto van de affiche met je kind en mail die naar info@laakdal.cdenv.be. De mooiste ontwerpen winnen een prijs! (Vergeet naam, adres en leeftijd van je kind niet te vermelden!)

De wedstrijd loopt tot 10 januari.

Download hier de versie die je wenst.

A4 raamaffiche

A3 raamaffiche