De leidingstraat houdt heel wat inwoners van onze gemeente bezig. Twee van de drie tracés in de startnota die de Vlaamse regering in december goedkeurde, hebben dan ook een impact op onze gemeente.

Het schepencollege bereidt momenteel een reactie voor op de startnota.  Die reactie wordt op de raad van april voorgelegd aan de gemeenteraad.  Intussen roepen we alle bewoners, aangelanden, buurtbewoners,... op om afzonderlijk te reageren op de startnota. We begrijpen dat dit niet voor iedereen evident is in deze bizarre tijden. Het informeren over de startnota en het reageren dient immers allemaal digitaal te gebeuren.

Mensen verbinden zit in het DNA van onze partij. We voelen de noodzaak om zo snel mogelijk mensen met vragen samen te brengen. Dit doen we samen met onze coalitiepartner op maandag 19 april tijdens digitaal ontmoetingsmoment. Dit moment dient om:

• Elkaar te helpen bij het indienen van een reactie op de startnota.
  • Argumenten met elkaar te delen die opgenomen kunnen worden in de reactie.
  • Aan elkaar vragen te stellen.

Inbellen kan om 19:30u. via https://us02web.zoom.us/j/81152113741.Niet vertrouwd met online bellen via Zoom?  Neem gerust contact op en we helpen je op weg. (steinvoet@live.com of 0494/88.54.50).

Lees de reacties ()
Lees de reacties () Verberg reacties