Op onze jongste nieuwjaarsreceptie gaf Hanne Lintermans de rol van jongerenvoorzitter door aan Chiel Peeters. Hanne wil zich volledig toellegen op haar rol als gemeente- en politieraadslid, maar zal actief blijven deelnemen aan de acties en bijeenkomsten van onze jongerenwerking, maar niet meer in een trekkende rol. Deze rol is weggelegd voor Chiel Peeters uit Veerle. Chiel studeert momenteel voor leraar aan Thomas More in Vorselaar.

"Samen met de leden van JONGCD&V wil ik ervoor zorgen dat de vragen en ideeën van de Laakdalse jongeren gehoord en uitgevoerd worden. Zo maken we samen een warm en levendig Laakdal waar jongeren zich thuis voelen", aldus kersvers voorzitter Chiel Peeters.

Chiel maakt al enkele jaren deel uit van ons partijbestuur. Hij is bovendien ook een vast aanwezige op het online burgeroverleg. Chiel stond mee op de barricade om een blokpunt op poten te zetten in onze gemeente... en met succes! Ook de plannen van een skatepark in onze gemeente volgt Chiel van nabij.

• Jeugd
Lees de reacties ()